o20

Jul. 31st, 2011 10:47 pm
quicksavensmoke: cancerrr. red xxl. lazy days. gonna be a good life. warmth. (lone : orange kissed morning)
In the past months I've gotten a kitten, a guy to eat a bowl of sugar and syrup and questionable nutrition, and ate a lot of fast food. And twice as many cigarettes.

The cat spends hours rubbing all over my leather boots, and I spend hours annoying Mello. So there shouldn't be a void feeling.
What's a man to do?

I think I need a small change.

.o16

Nov. 20th, 2010 10:56 pm
quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (lone : disaster contemplation)
Hn. Holiday time again?
Just doesn't seem so great this year. Isn't there a world that doesn't even have them?

Seems like everyone is haywire from viruses again too. At least I'm getting a free show. Popcorn.gif all day long right?

.o15

Oct. 16th, 2010 01:01 am
quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (lone : stripped)
Feels weird. I'm starting to miss certain people.


Crazy, right? Hope no one else has died on me...
Soo... who's out there? :\

.o14

Sep. 1st, 2010 03:02 am
quicksavensmoke: winter. blue tinted world. fuzzy. warmth in the cold. (lone : frost bite)
This place? Wow. Sort of sucks.
Running low on ALL my goddamn batteries.

It's cold, and my nose and feet and fingers all feel the same -- which is like nothing because I'm so damn numb.
Talk about numbing the pain away.


How does Albel survive wearing skirts and tube tops? I'm wearing my 'best' for winter (laughing forever) and I'm still damn cold.
It's the end of fucking summer back home for gods sake! Christ.



Oh well. Hope you all are you know, having fun. With your technology. I don't even have service out here. Fuck!
Hope Albel knows where to find cigarettes-- oh god-!
quicksavensmoke: feels bad man. orange tinted world. fuzzy. seems suspect. (lone : exhausted youth rebellion)
I really don't get what you want with me but -- should I be flattered? maybe so
Hope you aren't too impatient. I gotta cover all my corners here. That is, if I agree. who am I kidding? Guess I'm intrigued. Maybe. Nah. Well...


So uuh..

[OOC : strikes are thought!]

.o11

May. 24th, 2010 04:43 pm
quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (Default)
Woow. Uh. So .... that was uh. Awkward.



.... You all uh, okay now? Yeeah if you need me... I'll be over here, in my corner. Peace out man.

. o1o

Apr. 13th, 2010 11:21 am
quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (012)
I'm going to kick myself for saying this,

I'm goddamn bored. and lonely. Lame.


[[ OOC:: strikes hackable to those that only have boss level hacking of course  ]]
quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (Default)
Oookay so you might know -- and if you don't, then you get to find out. Anyway! Big shit here people.

Mello's got his birthday coming up. December 13th to be exact. He's stubborn and will completely deny wanting to do anything with anyone or getting anything blahblah you know? Buut screw that.

You guys seem to have gotten under those wires of his, and don't you want to annoy the crap out of him celebrate his life?

Look I'm not good with this kinda thing but given all the shit he's been through lately, I'd really like to make his birthday memorable alright?


[[OOC: friends of Mello :O!!! You know who you all are right? Pretend like Matt totally doesn't suck with his social skills. And the fact that for once he isn't hogging Mello?]]

Expand Cut Tags

No cut tags

Profile

quicksavensmoke: black and white. orange tinted world. got my attention, whats up (Default)
Matt

Syndicate

RSS Atom

Style Credit

Page generated Jul. 20th, 2017 06:32 pm
Powered by Dreamwidth Studios
October 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 2014